terlalu panjang kisah yang kita karang


Lirik Lagu Yang Benar Floor88. Watch popular content from the following creators.


Pin On Song

Terlalu panjang kisah yang kita karang Hingga tiada dayaku menokhtahkannya Sungguh aku takpernah mengenal.

. Terlalu panjang kisah yang kita karanghingga tiada dayaku menoktah. Versi yang ada di dalam video ini hanyalah demo. Terlalu panjang kisah yang kita karang Hingga tiada dayaku menokhtahkannya Sungguh aku takpernah mengenal lelah untuk mencintaimu Dengarkanlah Disini aku.

Terlalu panjang kisah yang kita karang Hingga tiada dayaku menoktahkannya Sungguh aku tak pernah mengenal lelah Untuk mencintaimu. Terlalu panjang kisah yang kita karang. Lirik Lagu Yang Benar.

Am Em Terlalu panjang kisah yang kita karang F C G hingga tiada dayaku menokhtakannya Am Em sungguh aku tak pernah mengenal lelah F G untuk mencintaimu. Wow kerlasss bait lagu diajom layan video pengantin kesayangan kakakone. Oke berikut ini adalah.

Terlalu panjang kisah yang kita karang hingga tiada dayaku menoktahkannya sungguh aku tak pernah mengenal lelah untuk mencintaimu dengarkanlah. Intro Am Em A G Verse 1 Am Terlalu panjang kisah yang kita Em karang F Hingga tiada dayaku C G menokhtahkannya Am Sungguh aku takpernah mengenal Em lelah F. Discover short videos related to terlalu panjang kisah yang kita karang on TikTok.

Floor88 LirikDemo ViralLagu ini adalah lagu yang bakal dikeluarkan oleh kumpulan Floor 88 tidak lama lagi. Intro Fm Cm G E Fm Cm terlalu panjang kisah yang kita karang D A E hingga tiada dayaku menokhtahkannya Fm Cm sungguh aku tak pernah mengenal lelah. 328 views 10 likes 0 loves 0 comments 1 shares Facebook Watch Videos from suaracover_.

Sedap juga lgu ni. Dengarkanlah Disini aku menunggu Kata putus.


Pin On Song

Related : terlalu panjang kisah yang kita karang.